Booking.com

Nowe zasady zwrotu biletów Emirates

Poleć znajomemu
Drukuj artykuł
Środa, 15 Kwietnia 2020

Linie lotnicze Emirates zmieniają zasady zwrotu biletów. Przewoźnik oferuje pasażerom trzy rozwiązania. Są jednakowe dla wszystkich pasażerów na całym świecie.

- Przemysł turystyczny i lotniczy rządzi się skomplikowanymi zasadami dotyczącymi taryf, zmian terminów biletów lub refundacji, które również różnią się w zależności od regulacji rynkowych. Wiemy, że zrozumienie tych wszystkich zasad nie zawsze jest najprostsze. Pandemia COVID-19 jest bezprecedensowa dla nas wszystkich. Chcielibyśmy podziękować naszym klientom i partnerom handlowym za ich cierpliwość, zrozumienie i wsparcie. Cały czas dokładamy starań, aby wprowadzone przez nas zasady były nie tylko przyjazne dla klientów, ale także zgodne z wymogami regulacyjnymi – powiedział Adnan Kazim, dyrektor ds. handlu linii Emirates.

Emirates oferuje trzy rozwiązania podróżnym, którym odwołano loty lub których dotknęły ograniczenia podróży:

1 - Zachowanie biletu: ważność wszystkich biletów Emirates zarezerwowanych przed 31 maja na podróż w terminie do 31 sierpnia zostanie automatycznie przedłużona na okres 760 dni. Klienci mogą być więc pewni, że ich bilety zostaną uhonorowane, a dodatkowo mają oni możliwość przełożenia daty podróży na dogodny dla nich termin.

W celu zmiany terminu lotu podróżni powinni skontaktować się z Emirates lub właściwym biurem podróży w ciągu dwóch lat od daty pierwotnego wystawienia biletu. Bilet zostanie zaakceptowany na każdy lot z siatki Emirates do tego samego miejsca docelowego lub do innego miasta w tym samym regionie bez żadnych opłat za zmianę. Osoby, które chcą wybrać inny kierunek docelowy również mogą zmienić bilet – przewoźnik nie będzie pobierać opłat za ponowne wystawienie biletu, a ewentualny koszt może wynikać jedynie z różnic taryfowych.

2 - Podróżny voucher: jest ważny przez rok od daty wydania i może zostać przedłużony o kolejny rok. Voucher może być użyty na zakup dowolnego produktu lub usługi Emirates, co oznacza, że klienci mogą go wykorzystać np. do wyrównania opłat za lot do wybranego miejsca w dowolnej klasie. W przypadku vouchera nie obowiązują opłaty za zmianę rezerwacji podróży, co daje klientom większą swobodę zmiany jej terminu.

3 - Zwroty: Klienci, którzy zdecydowali się zatrzymać bilet lub podróżny voucher, mogą nadal ubiegać się o zwrot pieniędzy, jeśli nie mogą podróżować. Opłaty za zwrot biletu nie są przewidziane. Klienci mogą wybrać jedno z rozwiązań proponowanych przez linie Emirates za pomocą formularza.


Nowe zasady zwrotu biletów Emirates wz. z koronawirusem. Fot.: Emirates

Źródło: Emirates

TAGI: Emirates, koronawirus, covid-19, odwołany lot
PODZIEL SIĘ:
Google Plus
Twitter
Facebook