Booking.com

Koronawirus - Automatyczny zwrot za odwołany lot Wizz Air

Poleć znajomemu
Drukuj artykuł
Wtorek, 17 Marca 2020

Linia Wizz Air ogłosiła, że w wyniku znacznej liczby odwołanych lotów spowodowanych ograniczeniami podróży, został zautomatyzowany proces zwrotu środków za odwołany lot. Jakie są zasady? Sprawdź.

Proces ma związek z powstrzymaniem rozprzestrzeniania się pandemii COVID-19. 120% pierwotnej ceny rezerwacji w środkach Wizz trafi na konta Wizz dla klientów indywidualnych. 

Wraz z wprowadzeniem automatycznego procesu zwrotów, najpóźniej do 14 kwietnia 2020 roku, zostanie tymczasowo wyłączona rejestracja reklamacji online - informuje przewoźnik. Ma to usprawnić obsługę ponad 100 razy więcej otrzymywanych codziennie anulowań. Wizz Air zapewnia, że nawet jeśli potrwa to dłużej niż zwykle, wszelkie roszczenia zostaną rozpatrzone, a klienci otrzymają zwrot kosztów po odwołanych lotach.

Z powodu prowadzenia prac nad automatyzacją procesu zwrotu pieniędzy dla biur podróży, Wizz Air prosi biura o kontakt z telecentrum.

Pasażerowie, którzy dokonali rezerwacji za pośrednictwem agencji – włącznie z internetowymi biurami podróży – powinni skontaktować się z firmą, w której wykupili bilety.

Wizz Air informuje, że aby zminimalizować ruch w przeciążonych telecentrach, prosi klientów o kontakt poprzez platformy samoobsługowe, o których informuje w wiadomościach e-mail.

Jednocześnie Wizz Air przeprasza za niedogodności związane z zakazem podróży i wynikające z tego anulacje oraz zapewnia, że rozpatrywanie reklamacji i zwrot środków są priorytetem.


Automatyczny zwrot za odwołany lot Wizz Air. Fot.: Wizz Air

Źródło: Wizz Air

TAGI: Wizz Air, zwrot za lot, odwołany lot, koronawirus, covid-19
PODZIEL SIĘ:
Google Plus
Twitter
Facebook