Booking.com

Automatyczna odprawa w Wizz Air

Poleć znajomemu
Drukuj artykuł
Piątek, 20 Grudnia 2019

Linia lotnicza Wizz Air wprowadza nową usługę. To automatyczna odprawa. Przedstawiciele przewoźnika twierdzą, że rozwiązanie pozwoli zaoszczędzić czas pasażerowi. Co to jest automatyczna odprawa? 

“Automatyczna odprawa”, umożliwia klientom pobranie kart pokładowych 50 godzin przed lotem. Usługa skierowana jest do tych, którzy chcą zarezerwować bilety nie martwiąc się o karty pokładowe.

REZERWUJ LOTY WIZZ AIR

System rezerwacji odprawia pasażerów 50 godzin przed odlotem, automatycznie przydzielając miejsce i wysyłając karty pokładowe pocztą elektroniczną do klienta. Usługa może być dodana podczas rezerwacji, podczas korzystania z “blokady ceny”, oraz na stronie planu podróży pasażera. Automatyczna odprawa jest częścią pakietu WIZZ Plus, ale może również być dodana do Wizz Flex, odprawy na lotnisku, Elastycznego towarzysza podróży oraz usługi Wizz Priority. Cena usługi „Automatyczna odprawa” dla jednego pasażera podczas jednego lotu jest dostępna od 7 złotych.


Wizz Air wprowadza nową usługę - automatyczną odprawę pasażera. Fot.: Wizz Air

Źródło: Wizz Air

TAGI: Wizz Air, odprawa, loty
PODZIEL SIĘ:
Google Plus
Twitter
Facebook