Booking.com

Bus lotnisko Modlin – Warszawa centrum
 


Kampania "Laser to nie zabawka" nagrodzona

Poleć znajomemu
Drukuj artykuł
Niedziela, 20 Października 2019

Kampania „Laser to nie zabawka” przygotowana przez Urząd Lotnictwa Cywilnego nagrodzona na międzynarodowym festiwalu filmów turystycznych, dokumentów i reportaży TV oraz filmów korporacyjnych „FilmAT Festival”. Film ULC zdobył pierwszą nagrodę w kategorii „Best Corporate Social Campain”.

W konkursie udział wzięło niemal 100 filmów z całego świata. Michał Witkowski, wiceprezes Urzędu Lotnictwa Cywilnego podczas gali wręczania nagród podziękował wszystkim osobom zaangażowanym w tworzenie kampanii oraz jej partnerom: Ministerstwu Infrastruktury, Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej, Przedsiębiorstwu Państwowemu „Porty Lotnicze” oraz agencji kreatywnej Walk.

- O tym, jak ważne jest uświadamianie zagrożeń wynikających z kierowania lasera w stronę samolotów czy śmigłowców mogliśmy przekonać się ostatnio, kiedy wiązka lasera uszkodziła wzrok lekarza Lotniczego Pogotowia Ratunkowego. Nieodpowiedzialna zabawa naraża na niebezpieczeństwo pasażerów lotu i może mieć poważne konsekwencje karne. Nasz spot oraz cała kampania miały zwrócić uwagę na problem oślepiania pilotów oraz przestrzec przed konsekwencjami takiego nieodpowiedzialnego zachowania. Dziękuję jurorom za dostrzeżenie tego zjawiska – powiedział wiceprezes Witkowski.

Urząd Lotnictwa Cywilnego otrzymał również nagrodę International Tourfilm Academy Award za wartościowe podjęcie tematu bezpieczeństwa.

Kampania ULC „Laser to nie zabawka” rozpoczęła się 5 kwietnia 2018 roku. Jej celem było budowanie świadomości wśród społeczeństwa na temat niebezpieczeństwa jakie niesie za sobą niewłaściwe wykorzystywanie wiązki lasera poprzez kierowanie go w stronę samolotów. W ramach akcji informacyjnej przygotowano spot edukacyjny oraz plakaty i animacje, które można było zobaczyć w mediach społecznościowych, w środkach komunikacji miejskiej w Warszawie oraz sieci kin. Kampanię wsparły również lotniska, a wśród nich: Kraków-Balice, Gdańsk, Łódź, Katowice, Poznań, Rzeszów i Wrocław.

Spot powstał przy współpracy z agencją „WALK”. Reżyserem spotu jest Tomek Goldbaum-Wlaziński, producentem Szut Szut Studio.


Kampania ULC "Laser to nie zabawka". Fot.: ULC

Źródło: ULC

TAGI: ulc, Laser to nie zabawka
PODZIEL SIĘ:
Google Plus
Twitter
Facebook