Booking.com

Bus lotnisko Modlin – Warszawa centrum
 


2209_banners 2014-09-05_stenaline_transport_200x200 Image Banner 200 x 200

Komisja Europejska przypomina, że Ryanair musi szanować prawa pasażerów

Poleć znajomemu
Drukuj artykuł
Poniedziałek, 18 Września 2017

Komisja Europejska kontra Ryanair. Unijna instytucja przypomina linii lotniczej, że musi przestrzegać praw pasażerów. Ci skarżą się na odwołane loty. Przewoźnik kasuje rejsy, bo chce zwiększyć punktualność.

Ryanair zdecydował się odwoływać nawet 50 lotów dziennie z powodu braku pilotów, wysokiego natężenia urlopów pracowników oraz strajków kontrolerów lotniczych. Pasażerowie są zdenerwowani takim traktowaniem, tym bardziej, że o odwołanym locie dowiadują się w ostatniej chwili.

Przewoźnik zapowiada, że zwróci pasażerom pełny koszt biletu lub zaproponuje lot w innym terminie. Komisja Europejska przypomina podróżnym, że oprócz zwrotu kosztu biletu i zmiany terminu lotu, przysługuje im również odszkodowanie.

Komisja Europejska przypomina, że ze skargą należy zgłaszać się od organów zajmujących się takimi sprawami. W przypadku Polski jest to Urząd Lotnictwa Cywilnego.

Ryanair zapowiada, że do końca października tego roku będzie odwoływał około 50 lotów dziennie.


Komisja Europejska przypomina Ryanair, że musi przestrzegać praw pasażerów. Fot.: Ryanair

Źródło: Ryanair, Polskie Radio

TAGI: ryanair, odwołany lot, zmiana lotu, komisja europejska
PODZIEL SIĘ:
Google Plus
Twitter
Facebook